17-6-2013
Onderwerp: Tevreden klant
Totdat vorige week vrijdag de fiets haar in de steek liet, wel motorgeluid maar geen aandrijving. De toenmalige leverancier (niet aangesloten bij R|A|T-holland) die hem geplaatst had verwees mij tot mijn verbazing door naar R.A.T. Holland, hij kon het niet oplossen zij hij. Bij R.A.T. waren ze al even verbaasd,omdat zij immers niet voor particulieren werken, maar omdat met daar wel inzag in wat voor vervelende positie ik was gemanoeuvreerd door leverancier ben ik toch op een voor mij zeer prettige en vriendelijke wijze geholpen.
Ik kon dezelfde dag nog langskomen bij R.A.T. in Noordwijkerhout en is de fiets daar bij uitzondering door R.A.T. zelf gerepareerd.
Het bleek dat de ombouwset niet op de juiste wijze was gemonteerd. Hoewel de garantieperiode voorbij was is men mij financieel naar volle tevredenheid tegemoetgekomen. De fiets rijdt weer uitstekend.
Hulde voor R.A.T.
J. de Ruiter, Delft